Новини

  • 18.06.2021
    9 ВОДЕЩИ ЛЕКАРИ ОТ БОЛНИЦА “НАДЕЖДА“ С УЧАСТИЕ НА ГОДИШНАТА КОНФЕРЕНЦИЯ НА БЪЛГАРСКАТА AСОЦИАЦИЯ ПО MЕДИЦИНСКА ...
    Всички Повече
  • 18.06.2021
    ПРОФ. Д-Р ИВАН ЩЕРЕВ: НАЙ-ДОБРОТО ЛЕЧЕНИЕ ЗА ВСЕКИ ПАЦИЕНТ С КАРЦИНОМ Е УЧАСТИЕТО В КЛИНИЧНО ПРОУЧВАНЕ
    Всички Повече
  • 17.06.2021
    Д-р Мила Петрова: Нашата страна е съизмерима по възможност за лекарствено лечение с всички европейски страни
    Всички Повече
  • 15.06.2021
    В рубриката ПОБЕДИТЕЛИТЕ: Историята на Диляна Василева и нейната голяма победа - Виктория
    Всички Повече
  • 14.06.2021
    Д-Р МИЛА ПЕТРОВА Е НОВИЯТ РЪКОВОДИТЕЛ НА КЛИНИКАТА ПО МЕДИЦИНСКА ОНКОЛОГИЯ В МБАЛ „НАДЕЖДА“
    Всички Повече

При нормално ражданеслед преминаване на периода за наблюдение след раждането и след раздвижване ви превеждат в Послеродова клиника заедно с бебето ви, а партньорът ви отива у дома за заслужена почивка!
В Послеродова клиника здравите новородени и здравите майки са заедно непрекъснато, освен при сутрешната визитация (преглед) на новородените, следобедния тоалет (къпане) и периодичното подменяне на еднократните пелени. Препоръчително е бебето да остава с вас и през нощта – така може да го кърмите, когато то поиска и да осигурите непрекъснатия му контакт с вас.

След оперативно раждане ще престоите в реанимация между 6 и 24 часа по преценка на анестезиолога. Той ще ви разреши да пиете вода, когато това е допустимо в зависимост от състоянието ви. Преди превеждането ви в Послеродова клиника ще ви помогнат да се раздвижите. Ранното раздвижване е добро за по-бързото ви възстановяване. Винаги при ставане след операция ще имате усещането, че нещо ще се скъса, теглене, болка. Не се тревожете – напълно нормални усещания! Това не бива да ви спира при раздвижването – постепенно тези усещания ще преминат.
През това време вашето бебе се намира в детско отделение под контрола на педиатри и бебешки акушерки – те му подсигуряват всичко, от което се нуждае!
Преди първото ставане от леглото е добре да направите няколко леки раздвижвания на отделните части на тялото последователно – ръце (пасивна дихателна гимнастика), крака – започвате от раздвижване на глезените и стъпалата, коленете, тазобедрените стави. Дишайте бавно и дълбоко!
Не забравяйте – ставането винаги трябва да е плавно, с почивки, с изправена глава и абсолютно изправен гръб! Ако усетите прилошаване останете на място, потърсете опора за хващане и дишайте бавно и дълбоко!

Разпечатайте тази страница
Споделете тази страница: