Новини

  • 05.05.2021
    bTV Репортерите: "Спасените" - история за вярата и надеждата!
    Всички Повече
  • 27.04.2021
    Пубертет
    Всички Повече
  • 24.04.2021
    ЗА РАЖДАНЕТО НА БЛИЗНАЧКИТЕ ТЕОДОРА И МИХАЕЛА
    Всички Повече
  • 23.04.2021
    ГРАФИК ЗА РАБОТА ПРЕЗ МАЙСКИТЕ ПРАЗНИЦИ В ПЕРИОДА 30 АПРИЛ – 9 МАЙ 2021
    Всички Повече
  • 22.04.2021
    ВСИЧКИ ТРЯБВА ДА БЪДЕМ ЧУВСТВИТЕЛНИ КЪМ МОМЕНТИТЕ, КОИТО НИ ПОКАЗВАТ, ЧЕ НЕ СМЕ ЩАСТЛИВИ
    Всички Повече

Закрива се спешната телефонна линия на ин витро сектора в МБАЛ "Надежда"

31.08.2018

Уважаеми пациенти на ин витро център „Надежда“,

Бихме искали да ви уведомим, че от 1 септември 2018 г. спешната телефонна линия на ин витро центъра ще бъде закрита. Благодарим на всички вас за доверието, което ни гласувахте през годините, като потърсихте професионалното ни мнение и посредством спешния ни телефон.

Номерът за спешни случаи беше открит през далечната 2005 г., когато центърът за репродуктивно здраве „Надежда“ се помещаваше в клиника „Малинов“. Тогава не разполагахме с достатъчен ресурс от специалисти, които да обслужват на място случаите на спешност.

Днес МБАЛ „Надежда“ осигурява на своите пациенти денонощна акушеро-гинекологична помощ. Тук винаги може да разчитате на дежурен екип от опитни специалисти – акушер-гинеколози и анестезиолози, които ще ви помогнат в случай на спешност - 24 часа, седем дни в седмицата. Дежурният кабинет на МБАЛ "Надежда" се намира на ет. "-1" до входа за паркинга на болницата.

Винаги може да се обръщате и към нас, вашите лекари от звеното по Репродуктивна медицина, като дойдете на място в болницата или като се свържете с Кол центъра на „Надежда“ и предадете своите въпроси.

Може да потърсите информация и чрез мейл: mbal@nadezhda.bg или чрез формите за контакт в профилите на болницата в социалните мрежи.

За да оптимизираме комуникацията с вас, предвиждаме лесен и достъпен начин, по който може да задавате своите въпроси към вашия лекар. В мобилното приложение на МБАЛ “Надежада“ е предвидена такава функция. Скоро ще стартира и онлайн рубрика „Попитай Надежда“, в която ще отговаряме на най-често задаваните въпроси относно нашата работа. Надяваме се, че с това ще бъдем полезни на всички вас.

Скъпи пациенти, закриваме спешната телефонна линия не защото абдикираме от отговорност към вас, а защото знаем, че никой не може да бъде лекуван от дистанция.

Нашият призив към вас е: ако имате проблем, елате своевременно в болница „Надежда“. Ние винаги сме на ваше разположение и сме готови да ви помогнем.

Искрено ваши,

Екип „Надежда“

« Обратно

Разпечатайте тази страница
Споделете тази страница: