Новини

  • 01.06.2020
    Честит празник на детето във вас!
    Всички Повече
  • 31.05.2020
    МБАЛ „Надежда“ спечели наградата за обслужване на WhatClinic за 2019
    Всички Повече
  • 22.05.2020
    Следродилен домашен патронаж
    Всички Повече
  • 19.05.2020
    МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ В МБАЛ "НАДЕЖДА"
    Всички Повече
  • 17.05.2020
    МЕРКИ ЗА СИГУРНОСТ ПРИ РАЖДАНЕ И ПРЕСТОЙ В МБАЛ „НАДЕЖДА“ В ИЗВЪНРЕДНА СИТУАЦИЯ
    Всички Повече

ВСИЧКО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЗА COVID-19

Актуални новини от МБАЛ "Надежда" по темата; Най-важното, което трябва да знаете в условията на извънредната ситуация; Мерки за сигурност в болницата;

Вижте още »

МЕРКИ ЗА СИГУРНОСТ В МБАЛ "НАДЕЖДА" В ИЗВЪНРЕДНА СИТУАЦИЯ

Какъв е редът за влизане в болницата? Какво трябва да спазвате за ваша и наша безопасност?

Вижте още »

ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ В БОЛНИЧНОТО ОБСЛУЖВАНЕ С ВИДЕО

13.05.2020

ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ В БОЛНИЧНОТО ОБСЛУЖВАНЕ ЧРЕЗ ВИДЕО

Мария Петрова, ръководител на „N -media“:

Здравейте! В понеделник приключи поредица от изключително престижни международни уебинари, посветени на съвременните подходи за минимално инвазивно хирургично лечение на миома. Д-р Георги Стаменов от МБАЛ „Надежда“ бе единственият специалист от Източна Европа, който взе участие в тях като лектор и модератор. Но, съществена част от организацията беше екипа на N-media. Какво е N-media?

Някои ни наричат „Телевизията“, някои ни казват „Медията“, а ние реално сме част от комуникационния екип на болницата, който се занимава със заснемане и изработка на аудио-визуални материали. Екипът ни се състои от пет човека, всеки специалист в своето направление, като се започне от първоначалната идея, „обличането“ й в сценарий, през заснемането, до монтажа и постпродукцията.

Защо й е на МБАЛ „Надежда“ N-media?

Защото болница „Надежда“ е иноватор не само в грижата и обслужването на пациентите, но и в средствата за комуникация с тях. Създаването на това звено е идея на д-р Стаменов. Той ни покани, събрахме екип и вече повече от две години работим заедно, като се стремим да изготвяме качествено медицинско видео съдържание, което да е в полза както на болницата, така и на пациентите. Както всичко знаем, информацията днес е най – ценната „стока“ и когато тя достига до пациентите и посетителите от първа ръка, директно изказана от екипа на болницата, създава нужното доверие в болничното заведение.

Къде подавате тези видео послания?

Изградили сме система от дисплеи в секторите за изчакване, така че нашите пациенти да могат да запълват времето си с полезна за тях информация, касаеща здравето им и възможностите за лечение, които болницата предлага. Естествено разработваме материали и за нашия уеб сайт и каналите в социалните ни медии. Видео материалите са една прекрасна добавена стойност – например, в пъти по-лесно се възприема един 30 секунден клип с новите правила за достъп в болницата, отколкото две страници текст.

Разкажете ни нещо любопитно за заснемането на някой от вашите проекти. Например отбор Лудогорец е играл футбол вътре и около болницата, което звучи сензационно...

С футболистите на „Лудогорец“ беше доста интересен снимачен ден или по-точно казано – снимачен час. Разполагахме с точно един час, за да занемем видеото, защото те имаха мач в същия ден. На Марселиньо му се наложи да изпълни задна ножица в атриума на болницата, със Светослав Дяков поритаха из коридорите – беше напрегнато, но и забавно. Реално, ние винаги се забавляваме, когато снимаме. Много обичаме работата си и я работим със сърце!

Лудогорец в болница е доста нестандартна идея.

Да, обичаме нестандартните идеи и предизвикателствата. Най – голямото предизвикателство както за нас, така и за останалата част от екипа на болницата е, че в повечето видео – материали, които заснемаме, каним за участие нашите лекари, сестри, акушерки – хора без опит пред камера и определено не се чувстват особено комфортно в тази роля. И когато снимаме информационни материали – това е ок, но когато ги караме да влязът в ролята на актьори – това е истинското предизвикателство. Но екипът на болницата е толкова страхотен – това са наистина много широкоскроени хора, които се съгласяват на всичките ни нестандартни идеи и в крайна сметка имаме едни много различни и качествени материали, а пациентите ни имат възможността да видят хората, които ги лекуват в доста по-различна светлина. Това до голяма степен скъсява дистанцията лекар – пациент и прави общуването им на живо по – лесно.

Как се справяте със специфичната материя, например сложна медицинска терминология?

Честно казано, в началото ни беше доста трудно. Учихме „в движение“ медицинската терминология, но реално винаги сме получавали незаменима помощ от екипа на болницата. Учим бързо и вече можем да се похвалим, че когато монтираме материали от операции, различаваме миома от полип, а и на оператора Ники Барулов вече не му става лошо, когато се налага да снима по време на операция (смее се).

Участвахте в организацията и провеждането на 4 международни уебинара. Какви са стъпките, за да се случи едно такова събитие?

На първо място е идеята, следва подборът на темите и лекторите, събиране на цялата информация и изготвяне на информационни материали, и успоредно с това решаване на множество технически въпроси, като избор на подходяща платформа и техническо обезпечаване на събитието. Не е лесно. В случая при нас достига предварително събраната и стикована информация, така че нашата работа е чисто творческа – да създаден рекламен видео продукт, който привлича вниманието, информира и съответно води до регистрация за участие. Но екипите, които работиха по подготовката имаха наистина доста сложна задача по организация и координиране, и се справиха много добре.

Кой е основния организатор?

Уебинарите се организират от няколко групи участници. Едните сме ние. В конкретния случай работим и с ITService– Bulgaria. Основният организатор, като носител на идеята е Световния конгрес по хистероскопия (GCH), с подкрепата на Европейското дружество по гинекологична ендоскопия (ESGE) и Латиноамериканското дружество по гинекологична ендоскопия и ултразвук (SIAEGI).

Как те се свързаха с вас?

Това не е първата ни работа за Global Congress on Hysteroscopy. През 2019 г. в Барселона се проведе много голям контрес, който дружеството организира. Имаше участници от цял свят. Ние произведохме всички рекламни видеа за конгреса и в последствие кратък презентационен филм. Беше интересно предизвикателство, с което се справихме отлично и логично при организацията на този уебинар, проф. Хаймович се обърна отново за нашето съдействие при изработка на рекламните видео материали.

http://nadezhdatv.bg/


#БолницаНадежда#МБАЛНадежда#видео#Nmedia

« Обратно

Разпечатайте тази страница
Споделете тази страница: