Новини

  • 22.10.2020
    МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ В МБАЛ "НАДЕЖДА" ПРИ COVID-19
    Всички Повече
  • 22.10.2020
    НАДЕЖДНИ ПЕДИАТРИ В МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР "НАДЕЖДА" В МОЛ ПАРАДАЙС
    Всички Повече
  • 21.10.2020
    КАМПАНИЯ "ЗАПАЗИ НАДЕЖДА" В "ТАЗИ СУТРИН" ПО BTV
    Всички Повече
  • 19.10.2020
    Първият виртуален кабинет по асистирана репродукция в България!
    Всички Повече
  • 19.10.2020
    Д-Р АНЕЛИЯ РАЧЕВА И КМЕТ ФАНДЪКОВА ОТКРИХА ИЗЛОЖБАТА "ЗАПАЗИ НАДЕЖДА"
    Всички Повече

Административно звено за обслужване на пациенти - сектор „Информация“

25.08.2014

Уважаеми пациенти,
За да бъдем максимално полезни и адаптивни спрямо Вашето време и необходимостта за достъп до административните ни услуги, имаме удоволствието да Ви информираме, че от 01.09.2014 г. в болница „Надежда“ се разкрива ново административно звено за обслужване на пациенти – сектор „Информация“.

Той е разположен в централното фоайе на болницата (до Главен вход) и ще бъде на Ваше разположение всеки работен ден (от понеделник до петък) от 9:00 до 18:00 ч. От там може да получавате Вашите изследвания, епикризи, болнични листове или да зададете въпросите си, свързани с административните аспекти на престоя Ви в „Надежда“. Сектор „Информация“ ще отговаря на телефон: 02/44-179-73.

Съобразена с нуждите на нашите пациенти е още една промяна, свързана с административното обслужване в болницата.
От 1 септември Регистратура е с ново работно време. Всеки ден от 7:00ч. до 24:00 ч., на четири сектора за обслужване на пациенти ще може да запазите час за преглед или да планирате своя болничен престой при нас.

Кол-центърът на болница „Надежда“ ще приема Вашите обаждания всеки ден от 8:00 до 19:00 ч. на познатите телефони: 02/441 79 70, 0882 193 970.

« Обратно

Разпечатайте тази страница
Споделете тази страница: