Новини

  • 11.01.2017
    Болница "Надежда" става на 4 години. 13 януари от 13:00 ч. Очакваме ви.
    Всички Повече
  • 06.01.2017
    Християна - бебето, спасено след уникална вътреутробна операция на белия дроб, стана на годинка
    Всички Повече
  • 04.01.2017
    Болница "Надежда" празнува своя рожден ден. Очакваме ви на 13 януари.
    Всички Повече
  • 03.01.2017
    Водещ специалист по пластико-възстановителна и естетична хирургия в болница „Надежда“
    Всички Повече
  • 01.01.2017
    1823 бебета се родиха в болница "Надежда" за 2016 година
    Всички Повече

Какво трябва да знаем за профилактиката на рака на гърдата

Кампанията "Розовата Коледа на Надежда" продължава до края на м. януари. Вижте какви са препоръките на нашите специалисти за профилактиката на това заболяване и какво трябва да имаме предвид, когато планираме своя профилактичен преглед.

Вижте още »

БЕЗПЛАТНО ВТОРО МНЕНИЕ

В болница „Надежда“ може да потърсите и получите безплатно второ мнение от нашите специалисти. Вашите въпроси към лекарите от сектор асистирана репродукция, обща гинекология, онкогинекология, хирургия, анестезиология, образна диагностика, пренатална диагностика, неонатология, педиатрия, андрология и урология изпращайте на имейл:

Вижте още »

Защото смятаме, че всяка болница трябва да ги споделя и подкрепя в практиката си!

Европейска харта за правата на пациентите


1. Право на превантивни мерки
Всяко лице има право на подходящи услуги, предпазващи го от заболяване.

2. Право на достъп
Всяко лице има право на достъп до здравни услуги в съответствие със своите здравни нужди. Здравните услуги трябва да гарантират равен достъп за всеки, без каквато и да е дискриминация от гледна точка на финансови ресурси, местоживеене, вид на заболяването или момент на достъпа.

3. Право на информация
Всяко лице има право на достъп до каквато и да е информация във връзка с неговото здравословно състояние, медицинските услуги и начина на тяхното прилагане, както и относно постиженията на научно-изследователския прогрес.

4. Право на съгласие
Всяко лице има право на достъп до всяка информация, която може да му позволи да участва активно във вземането на решения за неговото здраве; тази информация е предпоставка за всяка процедура и лечение, включително и за участие в научни изследвания.

5. Право на свободен избор
Всяко лице има право на свободен избор между различни лечения и изпълнители на медицинска помощ на базата на адекватна информация.

6. Право на тайна и конфиденциалност
Всяко лице има право на конфиденциалност по отношение на неговата лична информация, включително информацията за неговото здравословно състояние и за възможните диагностични или терапевтични процедури, както и на защита на личната му тайна по време на извършване на диагностични прегледи, посещения на специалисти и общо медицинско лечение/хирургически намеси. Всяко лице има право на свободен избор между различни лечения и изпълнители на медицинска помощ на базата на адекватна информация.

7. Право на уважение към времето на пациента
Всяко лице има право да получи необходимото му лечение своевременно и в рамките на предварително установен срок. Това право е приложимо на всеки отделен етап на лечение.

8. Право на спазване на стандартите за качество
Всяко лице има право на достъп до висококачествени здравни услуги на основата на определяне и спазване на прецизни стандарти.

9. Право на безопасност
Всяко лице има право на защита от опасности, породени от лошо функциониращи здравни услуги, медицинска небрежност и грешки, както и право на достъп до здравни услуги и лечения, покриващи изискванията за висок стандарт на безопасност.

10. Право на иновации
Всяко лице има право на достъп до иновационни процедури, включително диагностични, в съответствие с международните стандарти, независимо от икономическите или финансови съображения.

11. Право на избягване на ненужно страдание и болка
Всяко лице, индивид има право да избягва, доколкото е възможно, страданието и болката във всяка фаза на заболяването си.

12. Право на индивидуално лечение
Всяко лице има право на диагностични или терапевтични програми за лечение, пригодени колкото е възможно повече към неговите лични потребности.

13. Право на жалване
В случай на понесени вреди всяко лице има право да подаде жалба и да получи отговор или друга обратна информация.

14. Право на обезщетение
Всяко лице има право на достатъчно обезщетение в рамките на разумен срок в случай на понесена физическа, морална или психологическа вреда, причинени от здравни услуги и лечение.

Източник:www.mh.government.bg

Разпечатайте тази страница
Споделете тази страница: